Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja e-trgovine

Ti splošni pogoji poslovanja ("Pogoji") podjetja ČistéDřevo s.r.o.s sedežem na naslovu Na Zámostí 757, 735 43 Albrechtice matična številka 05031711, vpisanega v poslovni register pod številko spisa, oddelek C, spis 65994, ki se hrani pri okrajnem sodišču v Ostravi,  elektronski info@atmowood.si, naslov poslovnih prostorov Těšínská 1529, 739 34 Šenov u Ostrava („Mi“ ali „prodajalec“) v skladu z določbami 1. odst. 1751 čl. zakona št. 89/2012 Ur. l.., civilnega zakonika, vključno s spremembami („Civilni zakonik“), ki ureja medsebojne pravice in obveznosti vas kot kupca in nas kot prodajalca ki izhajajo iz ali na podlagi kupoprodajne pogodbe („Pogodba“), sklenjene prek spletne trgovine na spletni strani www.atmowood.si.

Vse informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov so navedene v Načelih obdelave osebnih podatkov. 

Določbe teh Pogojev so sestavni del pogodbe. Pogodba in Pogoji so pripravljeni v slovenskem jeziku. Besedilo pogojev lahko enostransko spremenimo ali dopolnimo. Ta določba ne posega v pravice in obveznosti, ki izhajajo iz obdobja veljavnosti prejšnje različice Pogojev.

Kot veste, komuniciramo predvsem na daljavo. Zato naša pogodba velja tudi za uporabo sredstev za komuniciranje na daljavo, ki nam omogočajo, da sklenemo dogovor brez sočasne fizične prisotnosti nas in vas, zato je pogodba sklenjena na daljavo v okolju Spletne trgovine, prek vmesnika spletne strani ("spletni vmesnik e-trgovine").

Če je kateri koli del Pogojev v nasprotju s tem, o čemer smo se skupaj dogovorili v okviru postopka vašega nakupa v naši spletni trgovini, bo ta določena pogodba prevladala nad pogoji.

  1. NEKATERE OPREDELITVE POJMOV
    1. Cena pomeni znesek denarja, ki ga boste plačali za blago;
    2. Stroški pošiljanja so znesek denarja, ki ga boste plačali za dostavo blaga, vključno s stroški pakiranja;
    3. Skupna cena je vsota cene in stroškov pošiljanja;
    4. DDV je davek na dodano vrednost v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi;
    5. Račun je davčni dokument, izdan v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost za celotno ceno;
    6. Naročilo je vaš zavezujoč predlog za sklenitev pogodbe o nakupu blaga z nami;
    7. Uporabniški račun je račun vzpostavljen na podlagi vaših podatkov, ki omogoča shranjevanje vnesenih podatkov in shranjevanje zgodovine naročenega blaga in sklenjenih pogodb;
    8. Vi ste oseba, ki kupuje v naši spletni trgovini, ki jo zakonski predpisi imenujejo kupec;
    9. Blago je vse, kar lahko kupite v spletni trgovini.

  2. SPLOŠNE DOLOČBE IN NAVODILA
    1. Nakup blaga je možen le preko spletnega vmesnika Spletne trgovine.
    2. Pri nakupu blaga je vaša odgovornost, da nam vse informacije posredujete v pravilni in resnični obliki. Zato bomo podatke, ki ste nam jih posredovali v naročilu, šteli za pravilne in resnične.
    3. V naši spletni trgovini omogočamo tudi dostop do ocen blaga, ki jih opravijo drugi potrošniki. Pristnost takšnih ocen zagotavljamo in preverjamo tako, da ocene povežemo s posameznimi naročili, tako da lahko v notranjem sistemu vidimo povezan ID naročila za vsako oceno, tako da lahko preverimo in dokažemo, da komentar prihaja od resničnega potrošnika.

  3. SKLENITEV POGODBE
    1. Sklenitev pogodbe z nami je možna samo v slovenskem jeziku.
    2. Pogodba je sklenjena na daljavo prek spletne trgovine, stroške uporabe komunikacijskih sredstev na daljavo pa krijete vi. Vendar se ti stroški na noben način ne razlikujejo od osnovne stopnje, ki jo plačate za uporabo teh sredstev (tj. zlasti za dostop do interneta), zato ne pričakujte dodatnih stroškov, ki bi presegali Skupno ceno. Z oddajo naročila se strinjate, da uporabljamo sredstva za komunikacijo na daljavo.
    3. Da lahko sklenemo pogodbo, morate v spletni trgovini ustvariti naročilo. V ta predlog je treba vključiti naslednje informacije:
      1. podatke o kupljenem blagu (v e-trgovini označite blago, ki vas zanima za nakup s klikom na gumb „Dodaj v košarico“);
      2. podatke o Ceni, Ceni dostave, načinu plačila Skupne cene in zahtevanem načinu dostave Blaga; ti podatki bodo vneseni v okviru ustvarjanja Naročila v okviru uporabniškega vmesnika Spletne trgovine, medtem ko bodo podatki o Ceni, Ceni dostave in Skupni ceni samodejno podani na podlagi Blaga, ki ste ga kupili, načina njegove dostave in plačila;
      3. vaše identifikacijske in kontaktne podatke, uporabljene za dostavo blaga, zlasti vaše ime, priimek, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-poštni naslov.
    4. Med ustvarjanjem naročila lahko spremenite in nadzorujete podatke do njegovega zaključka. Po izvedbi preverjanja naročilo dokončate s klikom na gumb „Naročilo z obveznostjo plačila“. Vendar pa morate pred pritiskom na gumb potrditi, da ste seznanjeni in se strinjate s temi Pogoji, sicer naročila ne bo mogoče dokončati. Potrditveno polje se uporablja za potrditev in strinjanje. Po kliku na gumb „Naročilo z obveznostjo plačila“ bodo vsi izpolnjeni podatki poslani neposredno nam.
    5. Vaše naročilo vam bomo potrdili v najkrajšem možnem času po tem, ko nam bo to dostavljeno, tako da bomo poslali sporočilo na vaš e-poštni naslov, naveden v naročilu. Potrditev bo vsebovala povzetek naročila in teh Pogojev v obliki priloge k e-poštnemu sporočilu. Pogoji poslovanja v različici, veljavni na dan naročila, tj. v besedilu, priloženem kot priloga k potrditvenemu e-poštnemu sporočilu, so sestavni del Pogodbe. S potrditvijo naročila je pogodba med nami in vami sklenjena.
    6. Obstajajo lahko tudi primeri, ko vašega naročila ne bomo mogli potrditi. To še posebej velja, ko Blago ni na voljo ali ko naročite večje število Blaga, kot je z naše strani omogočeno. Vendar pa vam bomo v spletni trgovini vedno vnaprej posredovali informacije o največjem možnem številu Blaga in zato vas to ne bi smelo presenetiti. V primeru, da obstaja kakršenkoli razlog, zaradi katerega ne moremo potrditi Naročila, vas bomo kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev pogodbe v spremenjeni obliki v primerjavi z Naročilom. V tem primeru je pogodba sklenjena v trenutku, ko potrdite našo ponudbo.
    7. V primeru, da je v okviru e-trgovine ali v Naročilu navedena očitno napačna cena, vam blaga nismo dolžni dostaviti po tej ceni, tudi če ste prejeli potrditev Naročila in je bila zato Pogodba sklenjena. V takem primeru vas bomo takoj kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev nove Pogodbe v spremenjeni obliki v primerjavi z Naročilom. V tem primeru je nova Pogodba sklenjena v trenutku, ko potrdite našo ponudbo. Očitna napaka v Ceni se šteje na primer za situacijo, ko Cena ne ustreza običajni ceni drugih prodajalcev ali manjka številka ali je ta pretirana.
    8. V primeru sklenitve Pogodbe ste dolžni plačati Skupno ceno.
    9. Če imate uporabniški račun, lahko oddate naročilo prek njega. Tudi v tem primeru ste dolžni preveriti pravilnost, resničnost in popolnost vnaprej izpolnjenih podatkov. Vendar pa je način ustvarjanja naročila enak kot v primeru kupca brez uporabniškega računa, prednost pa je v tem, da vam ni treba večkrat izpolnjevati vaših identifikacijskih podatkov.
    10. V nekaterih primerih vam omogočamo uporabo popusta pri nakupu blaga. Če si želite zagotoviti popust, morate v vnaprej določenem polju kot del osnutka Naročila izpolniti podatke o tem popustu. Če to storite, vam bo blago zagotovljeno s popustom.

  4. UPORABNIŠKI RAČUN
    1. V okviru vaše registracije v E-trgovini lahko dostopate do svojega uporabniškega računa.
    2. Pri registraciji uporabniškega računa ste dolžni navesti pravilne in resnične podatke ter jih v primeru spremembe posodobiti.
    3. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Vaša dolžnost je, da ohranite zaupnost in teh podatkov ne posredujete nikomur. V primeru zlorabe ne prevzemamo nobene odgovornosti.
    4. Uporabniški račun je oseben in nimate pravice, da ga uporabljajo tretje osebe.
    5. Vaš uporabniški račun lahko ukinemo, še posebej, če ga ne uporabljate več kot eno leto ali če kršite svoje obveznosti iz pogodbe.
    6. Uporabniški račun morda ne bo ves čas na voljo, še posebej v zvezi s potrebnim vzdrževanjem strojne in programske opreme.

  5. CENA IN PLAČILNI POGOJI, PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE
    1. Cena je vedno navedena v okviru e-trgovine, v predlogu Naročila in seveda v Pogodbi. V primeru neskladja med Ceno, navedeno za Blago v e-trgovini, in Ceno, navedeno v predlogu Naročila, se uporabi Cena, navedena v predlogu Naročila, ki bo vedno enaka ceni v Pogodbi. Kot del osnutka Naročila je navedena tudi Cena pošiljanja ali pogoji, ko je dostava brezplačna.
    2. Skupna cena vključuje DDV, vključno z vsemi pristojbinami, določenimi z zakonom.
    3. Od vas bomo zahtevali plačilo Skupne cene po sklenitvi Pogodbe in pred predajo Blaga. Skupno ceno lahko plačate na naslednje načine:
      1. Z bančnim nakazilom. Podatke za izvedbo plačila vam bomo poslali kot del potrditve Naročila. V primeru plačila z bančnim nakazilom se Skupna cena plača v roku 7 dni.
      2. S kartico preko spleta. V tem primeru se plačilo izvede preko plačilnega portala GoPay, plačilo pa urejajo pogoji tega plačilnega portala, ki so dostopni na: www.gopay.com. V primeru spletnega plačila s kartico se Skupna cena plača v roku 7 dni.
      3. Plačilo po povzetju. V takem primeru bo plačilo izvedeno ob dostavi Blaga med predajo Blaga. V primeru plačila po povzetju se celotna cena plača ob prevzemu Blaga.
      4. Gotovina ob osebnem prevzemu. Blago je možno plačati v gotovini v primeru prevzema v naših poslovalnicah. V primeru plačila v gotovini ob osebnem prevzemu se celotna cena plača ob prevzemu Blaga.
    4. Račun bo izdan v elektronski obliki po plačilu Skupne cene in bo poslan na vaš elektronski naslov. Račun bo tudi fizično priložen Blagu in na voljo v Uporabniškem računu.
    5. Lastninska pravica za Blago se prenese na vas šele, ko plačate Skupno ceno in prevzamete Blago. V primeru plačila z bančnim nakazilom se Skupna cena plača z nakazilom na naš račun, v drugih primerih pa se plača ob izvedbi plačila.

  6. DOSTAVA BLAGA, PRENOS TVEGANJA POŠKODBE ARTIKLA
    1. Blago vam bomo dostavili na način po vaši izbiri, izbirate pa lahko med naslednjimi možnostmi:
      1. Osebni prevzem v naši poslovalnici ki je naveden na seznamu poslovalnic;
      2. Osebni prevzem na prevzemnih mestih Express one, Pošta Slovenije;
      3. Dostava s pomočjo dostavnih služb GLS, Pošte Slovenije;
    2. Blago je mogoče dostavljati samo v okviru Slovenije.
    3. Čas dostave Blaga je vedno odvisen od njegove razpoložljivosti in izbranega načina dostave in plačila. Predvideni čas dostave Blaga vam bo sporočen v potrditvi naročila. Čas, naveden v teh Pogojih, je le okviren in se lahko razlikuje od dejanskega dobavnega roka. V primeru osebnega prevzema v poslovalnici vas bomo o možnosti prevzema blaga vedno obvestili po elektronski pošti.
    4. Po prejemu Blaga od dostavne službe ste dolžni preveriti celovitost embalaže Blaga in v primeru kakršnih koli napak nemudoma obvestiti dostavljalca in nas. V primeru, da pride do napake v embalaži, ki kaže na nepooblaščeno manipulacijo in poseg v pošiljko, Blaga od prevoznika niste dolžni prevzeti.
    5. V primeru, da kršite svojo obveznost prevzema Blaga, z izjemo primerov, navedenih v ‎6.4 čl. Pogojev to ne pomeni kršitve naše obveznosti, da vam dostavimo Blago. Hkrati dejstvo, da Blaga ne sprejmete, ne pomeni odstopa od Pogodbe med nami in vami. Vendar pa imamo v takem primeru pravico odstopiti od Pogodbe zaradi vaše bistvene kršitve pogodbe. Če se odločimo za odstop od Pogodbe, začne odstop od Pogodbe veljati na dan, ko vam odstop dostavimo. Odstop od Pogodbe ne vpliva na pravico do plačila Cene dostave ali pravico do nadomestila morebitne škode.
    6. Če je Blago iz razlogov, ki nastanejo na vaši strani, dostavljeno večkrat ali na način, ki ni dogovorjen v Pogodbi, ste nam dolžni povrniti stroške, povezane s takšno ponovno dostavo. Podatki o plačilu teh stroškov bodo poslani na vaš elektronski naslov, naveden v Pogodbi in se plačajo 14 dni po prejemu e-pošte.
    7. Nevarnost poškodbe Blaga preide na vas takoj, ko tega prevzamete. V primeru, da Blaga ne sprejmete, razen v primerih v skladu s ‎6.4 čl. Pogojev, tveganje poškodbe Blaga preide na vas v trenutku, ko ste ga imeli priložnost prevzeti, vendar iz razlogov na vaši strani prevzem ni bil izveden. Prenos tveganja poškodbe Blaga pomeni, da od tega trenutka naprej nosite vse posledice, povezane z izgubo, uničenjem, poškodbo ali kakršnim koli poslabšanjem Blaga.
    8. V primeru, da Blago v Spletni trgovini ni navedeno, da je na zalogi in je naveden okviren čas razpoložljivosti, vas bomo vedno obvestili v primeru:
      1. izrednega izpada proizvodnje Blaga, pri čemer vas bomo vedno obvestili o novem pričakovanem času razpoložljivosti ali informaciji o tem, da Blaga ne bo mogoče dostaviti;
      2. zamudi pri dostavi Blaga od našega dobavitelja, medtem ko vas bomo vedno obvestili o novem pričakovanem roku dostave.

  1. PRAVICE, KI IZHAJAJO IZ POMANJKLJIVE IZPOLNITVE
    1. Zagotavljamo, da je med prehodom tveganja poškodbe Blaga v skladu s 3 ‎6.7 čl. Pogojev, Blago brez napak, še posebej, da:
      1. ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti in količini ter kakovosti, funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugim dogovorjenim značilnostim;
      2. je primerno za namen, za katerega ga želite in s katerim se strinjamo;
      3. je opremljeno z dogovorjenimi dodatki in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev;
      4. je primerno za namen, za katerega se blago te vrste običajno uporablja;
      5. količina, kakovost in druge lastnosti, vključno s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, ustrezajo običajnim značilnostim blaga iste vrste, ki jih lahko razumno pričakujete, vključno z javnimi izjavami nas ali druge osebe v isti pogodbeni verigi, zlasti z oglaševanjem ali označevanjem;
      6. je na voljo z dodatki, vključno z embalažo, navodili za montažo in drugimi navodili za uporabo, ki jih lahko razumno pričakujete; in
      7. ustreza kakovosti ali izvedbi vzorca ali predloge, ki ste jo prejeli pred sklenitvijo Pogodbe.
    2. Pravice in obveznosti v zvezi s pravicami, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve, urejajo ustrezni splošno zavezujoči pravni predpisi (zlasti določbe členov 2099 do 2117 in 2161 do 2174b civilnega zakonika ter zakona št. 634/1992 Ur. l. o varstvu potrošnikov, vključno s spremembami).
    3. V primeru, da je blago pomanjkljivo, še posebej, če je kateri od pogojev iz ‎1 čl., nam lahko takšno napako prijavite in uveljavljate svoje pravice, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve (tj. da vložite reklamacijo glede Blaga), tako da pošljete e-pošto ali pismo na naše naslove, navedene poleg naših identifikacijskih podatkov. Za reklamacijo lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki smo ga posredovali in je Priloga št. 1 k Pogojem. Pri uveljavljanju pravice zaradi pomanjkljive izpolnitve je treba izbrati, kako želite odpraviti napako, te izbire pa ne morete spremeniti brez našega soglasja. Reklamacijo bomo obravnavali v skladu z vašim uveljavljanjem vaše pravice do pomanjkljive izpolnitve.
    4. Če ima blago napako, imate naslednje pravice:
      1. odpraviti napako z dostavo novega blaga brez napak ali z dostavo manjkajočega dela blaga; ali
      2. za odpravo napake s popravilom Blaga,

razen če izbrani način odprave napake ni mogoč ali nedopustno drag v primerjavi z drugo metodo, ki jo je treba oceniti zlasti glede na vrsto napake, vrednost, ki bi jo Blago imelo, če napake ne bi bilo, in ali je napako mogoče odpraviti na drugi način brez znatnih neprijetnosti za vas.

  1. Pravico imamo zavrniti odpravo napake, če je to nemogoče ali nedopustno drago, zlasti glede na pomembnost napake in vrednost, ki bi jo Blago imelo brez napake.
  2. Prav tako imate pravico do:
    1. razumnega popusta na Ceno; ali
    2. odstop od Pogodbe,

če:

  1. zavrnemo odpravo napake ali je ne odpravimo v skladu s pravnimi predpisi;
  2. se napaka večkrat pojavlja,
  3. napaka predstavlja bistveno kršitev Pogodbe; ali
  4. če je iz naše izjave ali okoliščin razvidno, da napaka ne bo odpravljena v razumnem roku ali brez znatnih neprijetnosti za vas.
  5. Pravica do odstopa od Pogodbe ne velja, če je napaka na Blagu nepomembna.
  6. V primeru, da ste napako na Blagu povzročili sami, nimate pravic, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve.
  7. Napaka na Blagu ni obraba Blaga, ki je posledica njegove običajne uporabe ali, v primeru rabljenega Blaga, obrabe, ki ustreza obsegu njegove prejšnje uporabe.
  8. Ko vložite zahtevek, vam bomo izdali pisno potrdilo, v katerem bo navedeno:
    1. datum, ko ste vložili zahtevek;
    2. kakšna je vsebina reklamacije;
    3. kakšen način obravnave reklamacije želite;
    4. Vaši kontaktni podatki za namene zagotavljanja informacij o tem, kako obravnavamo reklamacijo.
  9. Če se ne bomo dogovorili o daljšem roku, bomo napake odpravili v roku 30 dni od prejema reklamacije in vam posredovali informacije o rešitvi reklamacije na navedene kontaktne podatke. Če se to obdobje izteče brez sprememb, lahko odstopite od Pogodbe ali zahtevate razumen popust.
  10. Po elektronski pošti vas bomo obvestili o rešitvi reklamacije in vam izdali potrdilo o datumu in načinu obravnave reklamacije. Če je reklamacija utemeljena, ste upravičeni do povračila razumno nastalih stroškov. Te stroške morate dokazati, npr. s potrdili o nakupu ali potrdili o ceni pošiljanja. V primeru, da je napaka odpravljena z dostavo novega Blaga, ste dolžni originalno Blago vrniti nam, stroške takšnega vračila pa nosimo mi.
  11. Če ste podjetnik, je vaša dolžnost, da napako prijavite in jo reklamirate brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko ste jo odkrili, vendar najpozneje tri dni po prejemu Blaga.
  12. Če ste potrošnik, imate pravico uveljavljati svoje pravice, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve v zvezi z napakami, ki se pojavijo na potrošniškem Blagu, v 24 mesecih od prejema Blaga.

  1. ODSTOP OD POGODBE
    1. Do odstopa od Pogodbe, tj. prenehanja pogodbenega razmerja med Nami in Vami od njegovega začetka, lahko pride iz razlogov in načinov, navedenih v tem členu ali v drugih določbah Pogojev, v katerih je izrecno navedena možnost odstopa od Pogodbe.
    2. Če ste potrošnik, tj. oseba, ki kupuje blago izven okvira vaših poslovnih dejavnosti, imate v skladu s 1829. čl. civilnega zakonika pravico do odstopa od Pogodbe brez navedbe razloga v roku 14 dni od datuma sklenitve Pogodbe ali če gre za nakup Blaga, v štirinajstih dneh od prejema Pogodbe. V primeru, da smo sklenili Pogodbo, katere predmet je več kosov blaga ali dostava več delov Blaga, začne ta rok teči šele z dnem dostave zadnjega kosa ali dela Blaga, v primeru, da smo sklenili Pogodbo, na podlagi katere vam bomo Blago redno in večkrat dostavljali, pa začne teči z dnem dostave prve dostave.
    3. Od Pogodbe lahko odstopite na kakršenkoli dokazljiv način (zlasti tako, da pošljete e-pošto ali pismo na naše naslove, navedene v naših identifikacijskih podatkih). Če želite odstopiti od pogojev, lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki smo ga zagotovili in je Priloga št. 2 k Pogojem.
    4. Vendar tudi kot potrošnik ne morete odstopiti od Pogodbe v primerih, ko je predmet Pogodbe izpolnitev, določena v 1837. čl. Civilnega zakonika.
    5. Odpovedni rok v skladu s ‎2 čl. se šteje za izpolnjen, če nam med trajanjem Pogodbe pošljete obvestilo, da odstopate od Pogodbe.
    6. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s ‎2 čl. Pogojev ste dolžni Blago poslati k nam v roku 14 dni od odstopa od Pogodbe in nosite stroške, povezane z vračilom Blaga nam. Vi pa ste po drugi strani upravičeni do vračila Cene dostave, vendar le v znesku, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave Blaga, ki ga ponujamo za dostavo Blaga. V primeru odstopa od Pogodbe zaradi naše kršitve Pogodbe krijemo tudi stroške, povezane z vračilom Blaga nam, vendar ponovno le do višine zneska cene pošiljanja v znesku, ki ustreza najcenejšemu načinu Dostave ponujenega Blaga, ki smo ga ponudili za dostavo Blaga.
    7. V primeru odstopa od Pogodbe vam bo Cena vrnjena v roku 14 dni od datuma začetka veljavnosti odstopna na račun, s katerega je bila nakazana, ali na račun, izbran za odstop od Pogodbe. Vendar pa znesek ne bo povrnjen, dokler ne prejmemo Blaga ali nam dokažete, da nam je bilo poslano nazaj. Blago nam vrnite čisto, vključno z originalno embalažo, če je to mogoče.
    8. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s ‎2 Vendar pa ste odgovorni za kakršno koli zmanjšanje vrednosti Blaga, ki je nastalo zaradi ravnanja z Blagom na način, ki ni potreben, za seznanjanje z naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo Blaga, tj. na način, na katerega bi se seznanili z Blagom v fizični trgovini. V primeru, da vam Cene še nismo vrnili, smo upravičeni do pobota terjatve zaradi stroškov z vašim zahtevkom za vračilo Cene.
    9. Pravico imamo, da kadar koli pred dostavo Blaga odstopimo od Pogodbe, če obstajajo objektivni razlogi, zakaj Blaga ni mogoče dostaviti (zlasti razlogi tretjih oseb ali razlogi, ki temeljijo na naravi Blaga), še pred iztekom roka, določenega v ‎1 čl .Pogojev. Od Pogodbe lahko odstopimo tudi, če je očitno, da ste v Naročilu navedli namerno napačne podatke. Če kupite Blago v okviru vaše poslovne dejavnosti, tj. kot podjetnik, imamo pravico, da kadar koli odstopimo od Pogodbe, tudi brez navedbe razloga.

  2. REŠEVANJE SPOROV S POTROŠNIKI
    1. Ne zavezujejo nas kodeksi ravnanja v zvezi s kupci v smislu točke e) 1. odst. 1826 čl. Civilnega zakonika.
    2. Reklamacije potrošnikov obravnavamo prek e-poštnega naslova info@atmowood.si. Podatke o rešitvi reklamacije bomo poslali na e-poštni naslov kupca.
    3. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz pogodbe je pristojena Česká obchodní inspekce (Češki inšpekcijski organ za trgovino) s sedežem na naslovu Štěpánská 796/44, 110 00 Prague 1, matična št.: 000 20 869, spletni naslov: http://www.coi.cz. Platforma za spletno reševanje sporov (SRS), ki se nahaja na http://ec.europa.eu/consumers/odr spletni strani se lahko uporablja za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem, ki je potrošnik, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene elektronsko.
    4. Kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov). je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (Evropski potrošniški center Češke republike) s sedežem na naslovu Štěpánská 796/44, 110 00 Praga 1, spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

  3. KONČNE DOLOČBE
    1. Če naše pravno razmerje med Vami in Nami vsebuje mednarodni element (če bomo Blago na primer pošiljali izven ozemlja Češke republike), razmerje vedno ureja zakonodaja Češke republike. Če pa ste potrošnik, ta pogodba ne vpliva na vaše pravice v skladu s pravnimi predpisi.
    2. Vsa pisna korespondenca z vami bo dostavljena po elektronski pošti. Naš e-poštni naslov je naveden poleg naših identifikacijskih podatkov. Korespondenco bomo dostavili na vaš e-poštni naslov, naveden v Pogodbi, v vašem uporabniškem računu ali na naslov prek katerega ste stopili v stik z nami.
    3. Pogodba se lahko spremeni le na podlagi našega pisnega dogovora. Pravico imamo do sprememb in dopolnitev teh Pogojev, vendar ta sprememba ne bo vplivala na že sklenjene Pogodbe, temveč le na Pogodbe, ki bodo sklenjene po datumu začetka veljavnosti te spremembe. Ospremembi pa vas bomo obvestili le, če ste ustvarili uporabniški račun (zato da imate te podatke, v primeru če naročite novo blago, vendar pa sprememba ne bo povzročila pravice do prekinitve, saj nimamo sklenjene Pogodbe, ki bi jo bilo mogoče prekiniti) ali če vam bomo Blago dostavljali redno in večkrat na podlagi Pogodbe. Informacije o spremembi vam bomo poslali na vaš e-poštni naslov vsaj 14 dni pred začetkom veljavnosti spremembe. Če od vas ne prejmemo obvestila o prekinitvi sklenjene Pogodbe o rednih in ponavljajočih se dobavah Blaga v roku 14 dni od pošiljanja informacije o spremembi, novi Pogoji postanejo del naše Pogodbe in veljajo za naslednjo dostavo Blaga po datumu začetka veljavnosti spremembe. Odpovedni rok,v primeru da podate odstop, je 30 dni.
    4. V primeru višje sile ali dogodkov, ki jih ni mogoče predvideti (naravna nesreča, pandemija, motnje v obratovanju, izpadi podizvajalcev ipd.), ne odgovarjamo za škodo, nastalo kot posledica ali v zvezi z višjo silo in če višja sila posledično traja več kot 10 dni, imamo Mi in Vi pravico do odstopa od Pogodbe.
    5. Priloga k Pogojem vsebuje vzorec obrazca za reklamacijo in vzorčni obrazec za odstop od Pogodbe.
    6. Pogodbo, vključno s Pogoji, arhiviramo v elektronski obliki, vendar vam ni dostopna. Te pogoje in potrditev Naročila s povzetkom Naročila pa boste vedno prejeli po elektronski pošti in tako boste vedno imeli dostop do Pogodbe tudi brez našega sodelovanja. Priporočamo, da vedno potrdite svoje Naročilo in shranite Pogoje.
    7. Ti Pogoji začnejo veljati 1. januarja 2024.

 

PRILOGA ŠT. 1 - OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

Naslovnik:

Vložitev zahtevka

Datum sklenitve Pogodbe:

 

Ime in priimek:

 

Naslov:

 

Elektronski naslov:

 

Blago, ki se reklamira:

 

Opis napak na Blagu:

 

Predlagana metoda za obravnavo zahtevka:

 

Hkrati zahtevam izdajo potrdila o reklamaciji z navedbo, kdaj sem uveljavljal to pravico, kakšna je vsebina reklamacije, kakšen način obravnave reklamacije potrebujem, skupaj s svojimi kontaktnimi podatki za obveščanje o rešitvi reklamacije.

Datum:

Podpis:

 

PRILOGA 2 - OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE

Naslovnik:

Izjavljam, da odstopam od Pogodbe:

Datum sklenitve Pogodbe:

 

Ime in priimek:

 

Naslov:

 

Elektronski naslov:

 

Specifikacija Blaga, na katerega se nanaša Pogodba:

 

Način vračila prejetih finančnih sredstev ali navedba številke bančnega računa:

 

 

Če je kupec potrošnik, ima pravico, če je blago naročil preko spletne trgovine ČistéDřevo s.r.o. („Podjetje“) ali drugega sredstva komunikacije na daljavo, razen v primerih, določenih v 1837. čl. zakona št. 89/2012 Ur. l., Civilnega zakonika s spremembami, odstopiti od že sklenjene kupoprodajne pogodbe v 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe, če gre za nakup blaga, pa v štirinajstih dneh od njegovega prevzema. Pri Pogodbi, katere predmet je več kosov Blaga ali dobava več delov Blaga, začne ta rok teči šele z dnem dobave zadnjega kosa ali dela Blaga, v primeru Pogodbe, na podlagi katere pa je treba Blago dostavljati periodično in redno, z dnem dostave prve pošiljke.

Kupec o odstopu pisno obvesti Podjetje na naslov sedeža Podjetja ali elektronsko na elektronski naslov, naveden na vzorčnem obrazcu.

Če kupec, ki je potrošnik, odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora Blago, ki ga je prejel od Podjetja, brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe, poslati ali izročiti Družbi.

Če kupec, ki je potrošnik, odstopi od kupoprodajne pogodbe, mora Podjetje kupcu brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe, na enak način vrniti vsa sredstva (nabavna cena dobavljenega blaga), vključno s stroški dostave, ki jih je od njega prejel na podlagi kupoprodajne pogodbe. Če je kupec izbral drugačen način dostave blaga od najcenejšega, ki ga ponuja Podjetje, bo Podjetje kupcu povrnilo stroške dostave blaga samo v znesku, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave ponujenega blaga. Podjetje ni dolžno vrniti prejetih finančnih sredstev kupcu, preden je blago vrnjeno ali preden kupec dokaže, da je blago odposlal Podjetju.

Datum:

Podpis: